sperloos sperloos .

sperloos

واكنش عجيب رسانه انگليسي؛ احتمال ضربه مغزي دروازه‌بان ايران!

رسانه انگليسي واكنش عجيبي به مصدوميت دروازه بان ايران در جريان بازي با انگليس داشت.

به گزارش خبرگزاري فارس، تيم ملي فوتبال كشورمان در اولين بازي اش در جام جهاني 2022 قطر مقابل انگليس قرار گرفت.

اين بازي در نيمه اول با نتيجه تساوي بدون گل در جريان است. اما در دقايق ابتدايي بازي اتفاق تلخي رخ داد و عليرضا بيرانوند با مجيد حسيني برخورد شديدي داشت.

مقالات بيشتر:ايمپلنت سوئيسي

بيرانوند در اين برخورد شديد به شدت صدمه ديد و بيني اش دچار شكستگي شد و با وجود اصرار براي حضور در زمين بازي ولي در نهايت به دليل نداشتن تعادل و درد شديد جاي خود را به حسين حسيني داد.

شبكه «بي بي اسپورت» در واكنش به اين تعويض اجباري نوشت: مصدوميت عليرضا بيرانوند ضايعه بزرگي براي ايران به شمار مي آيد. حسين حسيني كه براي استقلال در ليگ خليج فارس بازي مي كند، براي اولين بار در رقابت هاي جام جهاني حضور دارد جانشنين او شد.

اين رسانه انگليسي در ادامه به گمانه زني پرداخت و نوشت: جام جهاني براي بيرانوند مي تواند اكنون با پروتكل هاي ضربه مغزي تمام شود.

مقالات ديگر:دفتر عقد شيك


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۰۵:۳۸:۲۱ توسط:sperloos موضوع: نظرات (0)

پشت پرده ديدار مسيح علي‌نژاد و رئيس‌جمهور فرانسه

ديدار مسيح علي‌نژاد و رئيس‌جمهور فرانسه با استقبال و تلاش رسانه‌هاي معاند براي القاي اين موضوع مواجه شد كه ديدار آنها به دعوت مستقيم كاخ اليزه صورت گرفته است اما به نظر مي‌رسد كه گروه‌هاي معاند و تجزيه‌طلب در برگزاري آن نقش داشته‌اند.

به گزارش ايسنا، امانوئل مكرون، رئيس جمهور فرانسه روز جمعه در ادامه مداخله آشكار مقامات غربي و اروپايي در امور داخلي ايران و با هدف تاثير بر روند ناآرامي‌هاي اخير در كشور با مسيح علي‌نژاد، چهره معاند مستقر در نيويورك و چند زن ايراني به اصطلاح فعال حقوق بشر در كاخ اليزه ديدار كرد كه با استقبال رسانه‌هاي بيگانه و معاند روبرو شد.

بر اساس گزارش نشريه لوموند، كاخ رياست جمهوري فرانسه (اليزه) پس از برگزاري اين ديدار كه همزمان با " مجمع صلح پاريس" برگزار شد، اعلام كرد كه مكرون با گروهي از فعالان زن ايراني كه در خارج از اين كشور فعاليت مي‌كنند ديدار داشته است كه در آن علاوه بر مسيح علينژاد، لادن برومند موسس بنياد عبدالرحمن برومند مستقر در واشنگتن، شيما بابايي و همچنين رويا مجيدي كه ادعا مي‌شود مادرش در جريان ناآرامي‌هاي اخير ايران كشته شده است، حضور داشته‌اند.

مقالات بيشتر:ايمپلنت دندان شمال تهران

بنياد عبدالرحمن برومند يك موسسه به ظاهر حقوق بشري است كه از سوي سازمان‌هاي آمريكايي كه عليه ايران فعاليت مي‌كنند، حمايت مي‌شود. بنياد نِد (وقف ملي براي دموكراسي) به طور سالانه بودجه‌اي را در اختيار بنياد عبدالرحمن برومند براي اقدامات به اصطلاح حقوق بشري عليه ايران قرار مي‌دهد.

اخبار و تصاوير مربوط به برگزاري اين ديدار در حالي به سرعت در رسانه‌هاي بيگانه فارسي زبان منتشر شد كه برخي از آنها تلاش كردند اين‌طور القا كنند كه نشست آنها به دعوت مستقيم كاخ اليزه صورت گرفته است اما به اذعان چهره‌هاي فرانسوي كه با مسيح علينژاد ديداري جداگانه داشته‌اند، گروه‌هاي معاند و تجزيه طلبي همچون "عدالت براي كردستان" در برگزاري اين نشست دست داشته‌اند.

كارولين فورست نويسنده و فيلم‌ساز شناخته شده فرانسوي با انتشار يك پيام در حساب كاربري خود در توئيتر از ديدار روز جمعه خود با مسيح علينژاد و همراهان او در پاريس خبر داد و نوشت كه اين نشست با تلاش گروه عدالت براي كردستان برگزار شده است.

علينژاد نيز اين توئيت را در صفحه توئيتر خود باز نشر داده است كه به منزله تائيد نقش عدالت براي كردستان در برگزاري ديدار رئيس‌جمهور فرانسه با اين گروه است.

مقالات ديگر:قاليشويي شرق تهران


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۲۴:۳۵ توسط:sperloos موضوع: نظرات (0)